Publicat de: olumemicamicadetot | ianuarie 26, 2009

Intrebari fara raspuns…

bunnies5ft

1.Deci am o mare problema existentiala.Unde se duc frate Šosetele,ca eu mereu le pun la spalat cate doua si gasesc doar una.Am ajuns sa cred ca exista o gaura neagra a sosetelor.Am gasit o varianta unica sa nu mai am astfel de probleme.Imi iau toate sosetele la fel si in felul asta le pot imperechea la nimereala.Bun,nu?

2.Bineinteles…mai am o problema.De fapt mai multe.In al 2-lea rand de ce nu exista mancare albastra?Ca de alte culori exista.Nu-i corect in puii mei sa nu existe si albastra.Adica e un fel de rasism asta.

3.Unde se duc mustele iarna?Cred ca am dilema asta de foarte mult timp si nici acum n-am gasit un raspuns.Sunt tampite rau ce mama naibii dupa ce ca bazaie toata vara dupa aia dispar ca nesimtitele si tocmai cand uiti ca exista-reapar!!!(It’s a kinda magiiiicc:X)>>Stelist zice ca se duc in Belgia.

4.Care este sinonimul cuvantului sinonim?(stiu ca am preocupari marete la ora asta)

Si alte intrebari stupide:

1.Cum se pun panourile cu „NU calcati iarba” in mijlocul peluzei?(inainte sa creasca iarba nu?!:))

2.De nu exista mancare de pisici cu gust de soarece?(ar interveni protectia animalelor nu?!:))

3.Unde se duce mancarimea cand o scarpini?

4.De ce le e frica omizilor?

5.Pe care parte are rata mai multe pene?

6.Ce fac serpii dupa ce se bat?

M-am gandit mai bine si propun un joc:Eu incep prin a adresa intrebarea „Unde dispar mustele iarna?”.Primul care da comment,raspunde la intrebare(cum vrea el/ea) si pune alta intrebare(daca se poate tot in ton cu tema..adica stupida).Si asa mai departe…


Răspunsuri

  1. se ascund, in the batcave :))) si intrebarea mea este : 6 cai!

  2. mustele au agentie de turism , pleaca in egypt cand e frig la noi .. dar broastele ce fac iarna ?

  3. daca 4 din 5 oameni sufera de diaree, asta inseamna ca al 5-lea se bucura de ea?

  4. pe rand ma:)) eu raspund la intrebarea lui stefan,scumfreak la intrebarea mea:)) >>>broastele se duc la munte sa schieze.
    Intrebare: Cum se imperecheaza gainile?=))

  5. deci.. pe langa intrebarea ta care e destul de proasta, restul sunt chiar dragute. intrebarea cu „sinonimul” e pe mai multe site-uri, nu ti-a venit tie azi-noapte cand fugeai dupa muste sa le scarpini…. e logic ca omizile se tem de pasarici si ca rata are pene pe spate, ca pe fatza are puf.. „Nu-i corect in puii mei sa nu existe si albastra” … esti geniala… cand o sa postezi ceva care sa merite citit?

  6. …cu grija. Ce animal da laptele de corp?

  7. @lumemica cocosu care canta cel mai tare , castiga oule si crestii puii

  8. :))))))))))))))))))))))))))) good one stefane
    @Vocea poporului : Nu stiu raspuns.Astept p altcineva sa zica:))

  9. fratzica…gen nu-ti stiu gusturile si gen…nu m-ar interesa sa le prea aflu.Nu mai fy frustrat!get a life.e usor sa comentezi aiurea.

  10. acarienii dau laptele de corp :))). De ce poarta oamenii care se dau cu parapanta casca?

  11. @scumfreak: pentru ca asa le-au zis mamele lor.
    Intrebare: Cum se numeste cuvantul care incepe cu p se termina cu ula se ia in caz de nevoie?

  12. pilula ca sa nu vorbim prostii … gen :))

  13. pensula. cate intrebari fara raspuns sunt in lume?

  14. ai vazut cel mai bun dintre pamanteni stefane.Trisezi!:))
    Raspuns: atatea intrebari kte isi permit sa fie
    Intrebare:Orbii cred in dragoste la prima vedere?=)))))))))(this is sick)

  15. Eu m-am documentat…am fost la o blnarie,ca m-am gandit ca poate iarna gasesc musca pe caciula..dar nu am gasit-o…. Am fost la laptarie…m-am gandit ca iarna pica una ca musca-n lapte…Apoi am fost la o vecina…o femeie foarte rea…Rea de musca…Dupa toate astea am ramas tot fara raspuns…Vulpea mananca pesti?

  16. @Scumfreak: ” De ce poarta oamenii care se dau cu parapanta casca?” Un om care sa da cu parapanta poarta casca…deoarece exista probabilitatea sa nu aterizeze bine…sau sa aiba o defectiune parapanta…si este o protectie pt cap…Zic eu in mintea mea…

  17. orbii cred in dragostea la primul miros ( suntem rai, suntem tatuati)
    De ce mai punem dopul la o sticla care e goala?

  18. decat sa fii orb propiu zis .. ar fi mai tragic sa deschizi pentru prima oara ochii in fata unui cacat , sa vezi atunci dragoste..

  19. nu vreau sa fiu rau , dar asta mi-am imaginat cand am citit intrebarea

  20. ai fost rau, dar we don’t judge, rautatea face parte din natura umana 😛

  21. @scumfreak: dak tot si-au petrecut viata impreuna makr si dupa aia tot impreuna sa fie:))
    Intrebare: De ce localurile deschise non stop au incuietori?:))

  22. ca sa nu fugi cu navetele de bere la ore tarzii , ore la care si personalul se face turta

  23. pentru ca nu au voie animalele inauntru.
    care a fost primul oul sau gaina? si cocosul cand apare in peisaj?

  24. @fantoma: nici bendeac d la mondenii nu stie asta:))
    Intrebare: Adam avea buric?=))))

  25. avea 2.
    daca in frigider e bec, in congelator de ce nu e?

  26. De ce se sterilizeaza acele cu care se fac injectiile condamnatilor la moarte?

  27. scumfreak: Eu am bec si-n congelator:))))

  28. fantoma: pentru ca „nu-i vrem sa-i omoare sida ,vrem sa-i omoram noi!”
    Intrebare:De ce nu castiga ghicitoarele la 6 din 49?

  29. mi scuzi

  30. @ scumfreak : pt ca in congelator este temperatura prea scazuta..si nu ar functiona..
    intrebare : De ce nu castiga ghicitoarele la 6 din 49?

  31. atunci scuze pt ce am scris mai sus referitor la temperatura..

  32. pentru ca ghicitoarele nu stiu sa scrie.
    daca sufli un caine in nas se enerveaza, atunci de ce cand il iei cu masina primul lucru care il face e sa scoata capu pe geam?

  33. @olumemica : pai de sida nu mori pe loc…asa ca…nu ai dreptate

  34. Raspuns scumfreak: ii curg balele si nu vrea sa-ti faca mizerie in masina:))
    INtrebare:De ce balerinele merg mereu pe varfuri ? Nu ar fi mai simplu sa angajeze balerine mai inalte ?

  35. nu, ar deveni meci de baschet feminin.
    daca wile e coiotul are atatia bani sa cumpere toate chestiile alea ACME , de ce nu isi cumpara de mancare direct?

  36. @Raspuns scumfreak: ar fy prea simpl…
    Intrebare:Primesti bani inapoi daca taxiul merge cu spatele?

  37. @ scumfreak : a devenit ceva obsesiv pt cotoi sa prinda strutul..
    intrebare: Cu ce viteza se deplaseaza intunericul?

  38. @ olumemica : e posibil sa iti dea bani de la el :))

  39. primesti bonuri de masa.
    cand omul a descoperit ca vaca face lapte, ce cauta el defapt?

  40. intrebare : Daca azi sunt zero grade, si maine e de doua ori mai frig, cat de frig va fi maine?

  41. @scumfreak : se saturase sa suga tata nevestii…si s-a gandit sa o suga pe a vacii.
    intrebare: Daca de la inot se slabeste, unde gresesc balenele?

  42. Raspuns Scumfreak: o palpa sa vada daca are probleme
    Raspuns fantoma: intrebarea cu gradele e prea grea=))))) si aia cu intunericu la fel:))) Next!
    Intrebare: de ce e morcovul mai portocaliu decat portocala?

  43. balenele sunt mari nu grase.
    de ce cand fetele isi dau cu mascara au gura deschisa?

  44. nu le mai copiati chiar la modul excesiv de pe net, multe din intrebari sunt primele care apar pe google..

  45. Scumfreak: balenele au grasime k daia rezista la frig:))
    –-k sa se dea uniform.
    Intrebare: Cand faci fotografii cu Mickey la Disneyland, omul din interiorul lui Mickey zambeste ?

  46. @olumemica: am comparat si nu e mai portocaliu…:))
    intrebare…Care este sinonimul cuvantului ” sinonim” ?

  47. @olumemica: cred ca face si o laba la cat de pplictisit e…
    intrebare: unde se duc mustele iarna? =))(stiu ca ai pus-o tu)

  48. fantoma dobitocule intrebarea aia e scrisa chiar in articol:))))))))))))))))))))))))))
    Intrebare.Vreau un bumerang nou.Cum scap de cel vechi?

  49. stiu ca e pusa la inceput…dar doar eu m-am chinuit sa raspund la ea…si panda

  50. Asemănător, identic, similar; corespunzător.
    de ce se numeste alcolici anonimi daca primul lucru care il faci e sa te prezinti?

  51. @scumfreak : nu am inteles intrebarea..

  52. ce nu e de inteles?

  53. se numeste alcoolici anonimi pentru ca e un loc in care se strang doar alcoolici 😉

  54. acum nu vad eu logica ta…din cate stiu eu anonim inseamna necunoscut…da exista societate anonima, adica pe actiuni. aici vorbimi despre alcolici anonimi nu asociatia anonima a alcolicilor…

    Cu stima, Mihai

  55. :))
    INtrebare: Zebrele sunt negre cu dungi albe sau albe cu dungi negre?:))

  56. negre cu dungi albe ( se gasesc doar in africa).
    de ce au toasterele o setare care iti face painea in asa hal incat nu o mananca nimeni?

  57. Scumfreak intrebarea ta e un fel de….Daca albii mananca ciocolata alba negrii mananca numai ciocolata neagra?:)))

  58. Pey… hai sa incercam sa raspundem la cateva 😀

    1. Sosetele se duc sub pat 😐 Si yo asa fac – imi iau toate shosetele la fel 😐
    2. Mancare de pisici – poy ideea e k mancarea de animale tre sa poata fi mancata si de oameni si oamenii n-ar manca shoarece nu? 😀
    3. In alt loc da nu mai are putere, apare ea mai tarziu
    5. Pe… era sa zic yo care parte ;))
    6. Se culca fiindk sunt obositi

  59. deci..mustele iarna nu se duc nicaieri.. doar ingheata si amortesc.daca deschizi geamu la bucatarie sa aerisesti, o sa fi chiar surprinsa :D. intrebare stupida : why white men cant jump?

  60. gen de cespalam prosoapele daca at cand le folosim suntem curati? sau de ce se folosesc seringi sterile la eutanasie?

  61. nu stiu unde stai tu..dar la mine la etaju 8, am vzt multe muste iarna.

  62. @ dumy…a 2-a intrebare a mai fost pusa.La prima iti raspund cu ce cred eu.Majoritatea barbatilor au o lene extraordinara in a se spala pe picioare=)))

  63. Zebrele sunt albe cu dungi negre. Pentru ca exista zebre albe fara dungi negre, dar nu si zebre negre fara dungi albe. Logic?
    Si exista alimente albastre. Unele naturale (coacaze – blueberry, nu coacaze negre, care sunt maj in Romania) altele obtinute prin metode dubioase – cartofi albastrii (nu sunt photoshopate pozele, daca o sa cauti pe google)…

  64. tokmai am aflat k omizilor le e frica de mama omida!coacazele nu-s asa albastre:) cel putin nu albastrul la kre ma gandeam eu:) sunt mov-negru.o combinatie

  65. alea sunt afine gicule.. nu coacaze! afinele sunt albastre . bluebarry-afina

  66. Bine ca te dai rotunda. Uite la asta ma refeream (they are pretty blue) http://www.global-b2b-network.com/direct/dbimage/50318235/IQF_Blueberry.jpg
    Si cum si eu incurc coacazele cu afinele si in romana, am folosit dictionaru. Si acolo asa scria… blueberry=coacaze… daca nu e asa, my bad.

  67. somn n-aveti ?

  68. tot la categoria intrebi fara raspuns

  69. tot am gresit ceva

  70. eu de alea ziceam ca sunt afine. nu coacaze 😛

  71. Intrebari la care eu n-am gasit raspunsuri (logice):
    1. De ce toti oamenii simt nevoia sa vorbeasca cu fiinte/obiecte care n-o sa raspunda niciodata: animalu de comanie (exceptam papagalii vorbitori), plantele, masina?
    2. De ce au pus asfalt si borduri pe strazile spre plaja si dintre bodegile in Vama Veche?

  72. @ligia: Am citit chipurile ca oameni desi au impresia ca prin cuvinte,vocalize si asa mai departe pot comunica cu animalele,d fapt asta se face mai mult in mod telepatic.Cainele mereu stie knd mergi la frigider sau knd vy aksa,si pisica mereu stie knd ii prepari mancarea.Acum..nu pot sa iti dau un raspuns exact la intrebarea ta pt k nu stiu.Dar parerea mea e k oamenii vbesc cu animalele pt k untr-un fel sau altul,de multe ori ele raspund(oarecum) felului in care le vorbim.Daca tipi la un caine pune capu jos sta cuminte,dak il alinti se gudura p langa tn.Poate asta ne da impresia k animalele chiar inteleg ce le spunem.Dar ele probabil sunt d fapt obisnuite cu modul(tonalitatea) in kre le adresam aceleasi vorbe(sezi,vino,treci,etc etc).Asa cum noi oamenii folosim vocea ca mod de exprimare si tonalitatea in care exprimam cuvintele,asa si ele folosesc gesturi prin care noi,oamenii,sa pricepem ce vor(daca vor afara,dak le e foame,dak e cineva la usha..etc).D akord?

  73. Cu animalele sunt de acord ca tonalitatea este estentiala. Tipul de la dresaj mi-a explicat ca modul in care suna cuvantul e f important. Asa ca pt „nu ai voie/nu te duce acolo” care e lung, dubios si nu suna imperativ, el folosestie „fui” – nu inseamna nimic, dar e usor d retinut pt caine si cu un ton adecvat chiar da rezultate (am un rotwailer, so dresaju e necesar).
    Dar nu ma refer la asta, ma refer la intrebari gen „ce-ai mai facut tu?” cand vii acasa de la munca puse cainelui…sa mor io dc stiu vreunu care sa raspunda.
    Si cu plantele si masinile?

  74. buna intrebare:) nush probabil e chestie emotionala ti-e drag d el si in mintea noastra noi credem k ei pricep:P cu plantele si masinile nush.n-am intalnit ink pers kre sa vbeasca cu plante si masini.:P

  75. la masini cred ca deja putem vorbi despre mecanofilie, eu unul sunt foarte pasionat de masini, si imi ingrijesc masina ( a se intelege service la timp si o tin curata) dar nu mi-a trecut vreodata prin cap sa vorbesc cu ea. Iar la plante probabil inconstientul ne impinge sa vorbim cu planta prin simplul fapt ca este ceva viu care are un ciclu de viata ca si noi. Sau pur si simplu din cauza ca putem sa spune orice si nu va comenta, nu isi va face o parere proasta despre noi.

  76. La una dintre intrebari exista un raspuns: pentru ca cineva tre’ sa castige niste bani in tara asta, si nu e vba de eu tu sau altcineva.. ci anumite persoane 🙂 in bucuresti dc schimbau bordurile ca pe ciorapi ? 😀

  77. Mda…trebuia sa-i zic lu mama ca atunci cand voi fi mare vreau sa-mi deschid firma de asfaltat si pus borduri. Acu eram in vacanta prin insule exotice… mi-am ratat si cariera asta.

  78. lasa ca niciodata nu e prea tarziu :)) tre’ sa tragi acu tare cat nu iti fura altii painea de la gura :)) daca pui asa problema, eu m’as limita la o firma de asfaltat :)) ca nu cumva dupa daca se intampla ceva sa faci prea mult drumuri la DNA :))

  79. de ce nu are tarzan barba?

  80. pentru ca si-a taiat-o cu ciobu:))

  81. Ok…am eu una: De ce se sterilizeaza acele condamnatilor la moarte?…de fapt doua : De ce poarta soladtii kamicaze casti de protectie?

  82. Banuiesc ca exista vreo lege care obliga doctorii sa sterilizeze toate chestiile medicale folosite. Asa ca nu conteaza pt ce e folosit acul. Si familia condamnatului ar putea da statul in judecata (si castiga procesul) pt faptul ca acul n-a fost sterilizat. (presupunere) Daca exista procese ca de ce nu scria in cartea de utilizare a robotului de bucatarie ca nu tre sa-ti bagi p**a in el si clientu a ramas fara si a castigat, ma astept la orice.
    Si soldatii kamicaze (cred ca) poarta casti de protectie ca nu cumva sa riste sa pateasca ceva pana la cladirea/locul tinta unde ar trebui sa moara. Daca patesc ceva pe drum tot atacul e compromis. (din nou, presupunere doar)

  83. Deja o dam in serios.
    La treaba cu acul sterilizat, desi este condamnat la moarte tot are dreptul la o moarte onorabila ( de aceea nu se mai foloseste moartea prin electrocutare).
    Iar la soldatii kamikaze. Ei au devenit cunoscuti in timpul razboiului mondial al II lea dar ei exista de pe timpul samurailor ( acel atac „banzai”). In timpul razboiului mondial nr 2. ar putea fi mai multe ipoteze: 1. Echipamentul standard de lupta. 2.era necesar sa ramana sub anonimat ( un soldat ca oricare altul). Soldatii kamikaze erau folositi in mod strategic pe avioane, submarine,vapoare s.a.md. Eu nu stiu de unde e chestia asta ca ei purtau casca deoarece din ce stiu eu, soldatii kamikaze erau caracterizati printr-o bandana pe cap ce reprezenta steagul japoniei.
    Cu stima,
    Mihai

  84. Sa revenim totusi la intrebarile fara raspuns: de ce sunt casele afara? cum stau norii pe cer?


Lasă un comentariu

Categorii